PGE szuka agencji PR do dwuletniej współpracy

Polska Grupa Energetyczna (PGE) w przetargu szuka agencji PR, która będzie odpowiadać za kampanię edukacyjno-informacyjną związaną z budową pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej.
Działania edukacyjno-informacyjne mają być skierowane do mieszkańców gmin na Pomorzu, gdzie ma powstać elektrownia. Agencja ma m.in. realizować działania media relations (monitorować media - też społecznościowe - inicjować materiały prasowe, współpracować z dziennikarzami), przygotowywać treści materiałów informacyjnych (reklamowych, treści do newslettera), odpowiadać za komunikację wewnętrzną.
Współpraca z wybraną agencją potrwa dwa lata. Przy wyborze oferty PGE będzie kierowała się kryteriami: cena (60 pkt), cena ryczałtowa (50 pkt), cena opcja (10 pkt), doświadczenie zespołu dedykowanego do realizacji zamówienia (15 pkt), doświadczenie wykonawcy (5 pkt), wykonanie zadania przetargowego (20 pkt).
Termin składania ofert mija 11 kwietnia br.
(DR, 01.04.2016)
