Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZU w kampanii promuje aktywny styl życia

(fot. materiały prasowe)

Ubezpieczyciel PZU w kampanii zachęca Polaków do ruchu i jednocześnie informuje o imprezach biegowych, których jest sponsorem tytularnym.

Kampania PZU w dowcipny sposób zachęca do aktywności, która zajmuje niewiele czasu, a daje pozytywne efekty. Wczoraj rozpoczęła się pierwsza odsłona akcji (potrwa do 14 maja), która wspiera działania komunikacyjne wokół 11. PZU Półmaratonu Warszawskiego i 15. PZU Cracovia Maratonu. Kolejna odsłona kampanii rozpocznie się latem i zachęcać będzie do udziału w 38. PZU Maratonie Warszawskim i 3. PZU Cracovia Półmaratonie Królewskim.
Kampania obejmuje nośniki zewnętrzne, prasę i Internet. Za jej kreację odpowiada agencja DDB&tribal. Media zakupił dom mediowy Starlink.

(DR, PR, 01.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.