PZU w kampanii promuje aktywny styl życia

(fot. materiały prasowe)
Ubezpieczyciel PZU w kampanii zachęca Polaków do ruchu i jednocześnie informuje o imprezach biegowych, których jest sponsorem tytularnym.
Kampania PZU w dowcipny sposób zachęca do aktywności, która zajmuje niewiele czasu, a daje pozytywne efekty. Wczoraj rozpoczęła się pierwsza odsłona akcji (potrwa do 14 maja), która wspiera działania komunikacyjne wokół 11. PZU Półmaratonu Warszawskiego i 15. PZU Cracovia Maratonu. Kolejna odsłona kampanii rozpocznie się latem i zachęcać będzie do udziału w 38. PZU Maratonie Warszawskim i 3. PZU Cracovia Półmaratonie Królewskim.
Kampania obejmuje nośniki zewnętrzne, prasę i Internet. Za jej kreację odpowiada agencja DDB&tribal. Media zakupił dom mediowy Starlink.
(DR, PR, 01.04.2016)
