Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Young & Rubicam wygrała przetarg reklamowy Grupy Lotos

Array

Grupa Lotos, która w styczniu br. zaprosiła do przetargu agencje reklamowe, wybrała do współpracy agencję Young & Rubicam - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Przetarg dotyczył kompleksowej (ATL, BTL, digital) obsługi strategiczno-kreatywnej. Zwycięska agencja będzie obsługiwać Grupę Lotos przez trzy lata. Grupa Lotos nie komentuje naszych ustaleń. W przetargu w finalnym etapie o budżet Lotosu walczyły cztery agencje: OS3, BBDO Warszawa, Young & Rubicam i Grandes Kochonos.
W kwietniu 2013 roku wieloetapowy przetarg Grupy Lotos, do którego zgłosiło się 20 agencji, wygrała Grey Worldwide Warszawa (Grey Group). Pod koniec ub.r. projektowy przetarg Grupy Lotos wygrała agencja OS3, która zrealizowała kampanię z udziałem Roberta Kubicy pt. "Pomaganie przez tankowanie".
Równolegle Grupa Lotos prowadzi przetarg dotyczący obsługi mediowej. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w finale walczą dwa domy mediowe: Starcom, obecnie obsługujący Grupę Lotos, oraz Carat.
Grupa Lotos jest drugą największą firmą w Polsce i szóstym koncernem pod względem przychodów w Europie Środkowo-Wschodniej. Tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzi kilkanaście spółek zależnych. Jedną z kluczowych spółek jest Lotos Paliwa, która zarządza siecią ponad 400 stacji benzynowych.

(AMS, 31.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.