Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Marzec 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Młody Muzyk Roku 2016

Młody Muzyk Roku to ogólnopolski konkurs na najlepszego młodego muzyka grającego na jednym z klasycznych instrumentów. Półfinał konkursu już 31 marca o godz. 20:00, zaś finał 11 kwietnia także o godz. 20:00 na żywo w TVP Kultura.

W 2016 roku konkurs jest organizowany i firmowany przez TVP Kultura, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Instytut Muzyki i Tańca. Projekt jest spektakularną akcją medialną promującą młode talenty, uczniów średnich szkół muzycznych.
Założeniem Młodego Muzyka Roku  jest zachęcenie młodych ludzi do doskonalenia umiejętności gry na instrumencie i wspieranie młodych talentów. Organizatorzy starają się ukazać, że wielogodzinne ćwiczenia na instrumencie, często kosztem czasu wolnego i wielu wyrzeczeń, mogą przynieść wspaniałe efekty, pozwolą zaistnieć w profesjonalnym świecie muzyki i stać się sposobem na atrakcyjne życie artystyczne. Całe przedsięwzięcie wbudowane jest we współczesną rzeczywistość medialną. Uruchamiane są nowoczesne technologie telewizyjne, które zachęcają młodych ludzi do śledzenia na bieżąco zmagań ich rówieśników.
Konkurs składa się z dwóch etapów: półfinału i finału. Zwycięzca konkursu będzie jednocześnie reprezentował Polskę na Konkursie Eurowizji dla Młodych Muzyków w Kolonii. Półfinalistów wybiera organizator konkursu – TVP Kultura oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego na podstawie dotychczasowych osiągnięć artystycznych.

Półfinaliści zaprezentują się przed Jury złożonym z autorytetów w dziedzinie muzyki poważnej 31 marca br. W Studiu Telewizji Polskiej młodzi instrumentaliści wykonają ok. 5 minutowy program na instrument solo lub z towarzyszeniem fortepianu (transmisja 31 marca o godz. 20:00 w TVP Kultura). Jury wybierze finalistów, którzy wystąpią w widowisku telewizyjnym, transmitowanym przez TVP Kultura 11 kwietnia także o godz. 20:00. 

W finale najlepsi młodzi instrumentaliści wystąpią z towarzyszeniem orkiestry symfonicznej. Każdy z finalistów wykona krótki utwór, a jurorzy w sposób jawny odniosą się do wszystkich prezentacji. Czwartym głosem jurorskim jest głos telewidzów, którzy wybiorą swojego faworyta za pośrednictwem systemu audiotele.

Finał konkursu Młody Muzyk Roku odbędzie się w siedzibie Zespołu „Mazowsze” w Otrębusach i zaplanowany jest jako nowoczesne widowisko telewizyjne. Koncert jest również okazją dla finalistów do zmierzenia się z rozbudowaną sytuacją medialną.   

Młody Muzyk Roku pokazuje, że w dzisiejszej dobie mediów można z powodzeniem i w atrakcyjny sposób promować młodych instrumentalistów specjalizujących się w wykonywaniu muzyki klasycznej.

 

Dział Public Relations
Biuro Marketingu
Telewizja Polska S.A

(31.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.