Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 30, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pod petycją cofnięcia zmian w Trójce zebrano ponad 41 tys. podpisów

Ponad 41 tys. internautów podpisało się pod petycją cofnięcia zmian kadrowych i programowych w Programie III Polskiego Radia.

”Wyrażamy niepokój wobec zmian, które są wyłącznie wynikiem rozbieżności osobistych poglądów dziennikarzy i zarządu Polskiego Radia. Trzeba podkreślić, że różnice te nigdy nie miały jakiegokolwiek wpływu na jakość, obiektywizm i merytoryczny poziom audycji, zaś aktualne decyzje personalne i programowe są takim ryzykiem obarczone w dużym stopniu” – czytamy w petycji adresowanej do Barbary Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia. W szczególności autorzy petycji postulują powrót na antenę zwolnionego Jerzego Sosnowskiego oraz przywrócenie do prowadzenia ”Salonu politycznego Trójki” Marcina Zaborskiego.
Na facebookowym profilu ”Ratujmy Trójkę”, którego autorzy 20 marca zainicjowali petycję, poinformowano, że teraz ”petycja zostanie wydrukowana, zapakowana i wysłana do Pani Prezes Barbary Stanisławczyk-Żyły wraz z niecierpliwym oczekiwaniem na ustosunkowanie się do naszych postulatów”.
Od kwietnia nowym szefem stacji będzie Adam Hlebowicz, dotychczas dyrektor Radia Plus w Gdańsku. Protestujący słuchacze przywitali zapowiedź jego nominacji z umiarkowaną nadzieją: "Miejmy na względzie fakt, że każda osoba obejmująca w obecnych warunkach to stanowisko, staje przed naprawdę trudnym zadaniem - protest dziennikarzy oraz słuchaczy to jedno, a wymagania Zarządu Polskiego Radia, to drugie.
Podsumowując - nasz protest nie ustaje - domagamy się cofnięcia wszelkich zmian programowych i personalnych dokonanych w bieżącym roku. Pozwólmy jednak, by p. Adam Hlebowicz miał jakiekolwiek pole do działania - i zróbmy wszystko, aby nasz apel nie pozostał bez odpowiedzi!" - napisali organizatorzy akcji.

 

(KOZ, 30.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.