Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 30, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W czasie świąt wielkanocnych oglądaliśmy telewizję krócej niż przed rokiem

(fot. pixabay.com)

W święta wielkanocne (26-28 marca) statystyczny Polak każdego dnia oglądał telewizję średnio przez ponad 5 godzin i 7 minut – czyli 16 minut krócej niż rok temu (4-6 kwietnia ub.r.).

Największy udział w widowni w grupie ogólnej miał Program 1 Telewizji Polskiej – 11,87 proc., drugi był Polsat – 9,17 proc., trzeci TVN – 8,80 proc., a czwarty TVP 2 – 6,89 proc. Piąte miejsce zajęła TV Puls – 4,60 proc.
Z kolei w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) największy udział miał Polsat – 10,79 proc., a dalej były: TVN – 10,60 proc., Jedynka – 9,16 proc., Dwójka – 5,87 proc., a TV Puls – 4,71 proc.
Najpopularniejszym programem świąt okazała się sobotnia transmisja meczu towarzyskiego Polska - Finlandia w TVP 1, która zgromadziła 4,13 mln widzów. Pierwszych sześć programów z listy 10 najchętniej oglądanych wyemitowała Jedynka: „Wiadomości” w sobotę oglądało 3,73 mln osób, „Teleexpress” w poniedziałek - 3,64 mln, "Sport" po „Wiadomościach” - 3,10 mln (poniedziałek), specjalny odcinek planowanej na jesień trzeciej edycji programu „Rolnik szuka żony” - 3,06 mln (niedziela), a serial „Bodo” – 2,54 mln (niedziela). Siódme miejsce zajęło sobotnie wydanie „Faktów” TVN – 2,48 mln widzów, a dalej uplasowały się: "Pogoda" po „Wiadomościach” - 2,40 mln (TVP 1, niedziela), show „Mali giganci” - 2,30 mln (TVN, sobota) i teleturniej „Jaka to melodia?” - 2,19 mln (TVP 1, niedziela).
Najwięcej na wielkanocne reklamy wydały firmy: US Pharmacia – 8,84 mln zł, Polkomtel – 8,67 mln zł i Unilever - 8,38 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 30.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.