Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Skoczkowie narciarscy bez sukcesów i 300 tys. widzów mniej w TVP 1

(fot. YouTube)

Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2015/2016 przyciągały do TVP 1 średnio 3,02 mln widzów – ponad 300 tys. mniej niż w poprzednim sezonie. Polscy skoczkowie znaleźli się dopiero w trzeciej dziesiątce klasyfikacji: najlepszy z nich, Kamil Stoch, zajął 22. miejsce (przed rokiem był 9., a dwa lata temu pierwszy).

Spośród przeprowadzanych od 21 listopada ub.r. transmisji najwięcej widzów zgromadziły zawody w Zakopanem: 4,87 mln (24 stycznia) i 4,51 mln (23 stycznia). Z kolei rozegrane w Bischofshofen zawody Turnieju Czterech Skoczni przyciągnęły 3,84 mln widzów. Średnio w czasie transmisji skoków Jedynka miała 24,7 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 17,7 proc. w komercyjnej 16-49. Ze sprzedaży reklam przy Pucharze Świata stacja uzyskała 25,22 mln zł (cennikowo, bez rabatów).
Skoki pokazywał w tym sezonie też kanał Eurosport 1, gromadząc średnio 142 tys. widzów, co przełożyło się na 1,43 proc. udziału w grupie ogólnej i 0,76 w grupie komercyjnej (dane dla tego kanału obejmują wszystkie emisje skoków narciarskich w godz. 9-20; mogą zawierać powtórki). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 26.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.