Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Marzec 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Test białej rękawiczki w browarze Kompanii Piwowarskiej

Ubrana na biało, złotowłosa baletnica tańczy wokół kadzi warzelnych i między butelkami na rozlewie, sprawdzając czy w browarze jest odpowiednio czysto. Oprócz charakterystycznego dla tancerek stroju wyposażona jest w białą rękawiczkę. Delikatnie dotyka ręką kadzi i butelek, które świetnie zdają test „białej rękawiczki”. Czyste piwo, czysty browar, czysta przyjemność – tak można spuentować najnowszy film promocyjny Kompanii Piwowarskiej.

- Warzenie doskonałej jakości piwa wymaga spełnienia wielu kryteriów. Jednym z nich jest czystość na terenie browaru – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, kierownik ds. public relations w Kompanii Piwowarskiej. – Z olbrzymią starannością dbamy więc o to, aby każde z pomieszczeń, w którym odbywają się poszczególne etapy warzenia piwa było czyste. Nie jest więc nam straszny żaden „test białej rękawiczki”, co zresztą chcieliśmy pokazać w tym filmie – dodaje.

Czystość to jeden z pięciu wyznaczników, ukrytych skarbów, które wyróżniają Kompanię Piwowarską na rynku. Kolejnymi są: dziedzictwo czyli kilkusetletnia tradycja, pasja, dbałość o ekologię a także etyczne podejście do kultury organizacji. Szersze, strategiczne podejście KP zakłada ochronę środowiska naturalnego. Dobre piwo to czyste piwo, warzone w czystym browarze, który należy do firmy dbającej o czysty świat, a więc redukującej odpady i emisje. Sięganie po takie piwo – w białej rękawiczce lub bez – to po prostu czysta przyjemność!

Film promocyjny „Kompania Piwowarska – Test białej rękawiczki” dostępny jest na:

" target="_blank">

, a zrealizowała go agencja CITYMIND VISUALS. Współpraca reżyserska: Grzegorz Górecki.

 

 

(24.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.