Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas Media zdobył budżet mediowy Lidl Polska

W kampanii Lidla występują Dorota Wellman i Karol Okrasa

Havas Media wygrał przetarg i od maja br. będzie planował i kupował media dla sieci dyskontów Lidl.

Z naszych informacji wynika, że w przetargu konkurowały ze sobą trzy domy mediowe, oprócz Havas Media i MediaCom (który przez ostatni rok pracował dla Lidla) był to także SMG. Firma nie podaje, jaki jest budżet planowanych działań.
Według danych cennikowych Kantar Media Lidl Polska tylko w lutym br. na reklamę w mediach przeznaczył 31,5 mln zł.
Za obsługę reklamową sieci sklepów odpowiada GPD Agency.

(DR, 24.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.