Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blendle, czyli newsowy iTunes, ruszył na podbój Stanów Zjednoczonych

Serwis Blendle, określany jako newsowy iTunes, zadebiutował na amerykańskim rynku.

Wywodzący się z Holandii serwis rozpoczął testy w USA. Na początek będzie mogło z niego korzystać 10 tys. użytkowników. Serwis pozyskał do współpracy 20 partnerów. Wśród nich są m.in. wydawnictwa magazynowe Condé Nast i Time Inc. oraz wydawcy dzienników "The New York Times", "The Wall Street Journal" i "The Washington Post".
Blendle, który dotychczas działał w Holandii i Niemczech, ogłosił, że ma już ponad 650 tys. użytkowników. Do wydawnictw, które współpracują z serwisem w Holandii, należą m.in. grupy wydawnicze Persgroep, NRC Handelsblad i wydawca gazety gospodarczej "Het Financieele Dagblad". W Niemczech portfolio serwisu tworzy ponad 100 tytułów. Są wśród nich czołowe niemieckie gazety i czasopisma, m.in.: "Stern", "Der Spiegel", "Frankfurter Allgemeine Zeitung", "Süddeutsche Zeitung", "Die Zeit", "Bild" i "Die Welt".
Użytkownicy Blendle mogą codziennie przeglądać najnowsze wydania gazet i czasopism, płacąc tylko za teksty, w które kliknęli. Wysokość opłat ustalają wydawcy - od 10 do 80 eurocentów za tekst.
Udziałowcami Blendle są m.in. Axel Springer i The New York Times Co.

(LL, 24.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.