Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Marzec 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

663 mln ludzi na świecie nie ma dostępu do czystej wody – informuje UNICEF z okazji Światowego Dnia Wody

Cisowianka oraz UNICEF współpracują od początku roku starając się zwiększyć dostęp do czystej wody w najbiedniejszych rejonach świata.

Z okazji przypadającego w poniedziałek 22 marca 2016 Światowego Dnia Wody obaj partnerzy przygotowali specjalną galerię zdjęć poruszających tematy związane z dostępem do sprawdzonych źródeł wody pitnej na świecie. Zdjęcia wyświetlane będą przez 5 dni (od poniedziałku 21 marca do piątku 25 marca włącznie) we wszystkich wagonach obu linii warszawskiego metra. Celem tej akcji jest uświadomienie ludziom jak ważny dla życia i zdrowia jest dostęp do czystej wody. Dla nas jest on tak prosty jak odkręcenie kurka w kranie natomiast dla wielu ludzi z najbiedniejszych rejonów świata dostęp do sprawdzonej wody jest wręcz kwestią życia lub śmierci.

Dostęp do czystej i pitnej wody jest fundamentalnym prawem człowieka. Prawem, którego miliony ludzi na całym świecie są pozbawione. Szacuje się, że obecnie 663 mln ludzi nie ma dostępu do czystej wody. Mieszkają oni w 48 najsłabiej rozwiniętych krajach świata, głównie w Afryce Subsaharyjskiej i Oceanii. Brak dostępu do wody jest jednak nie tylko kwestią lokalną. Obecnie jest jednym z najpoważniejszych światowych problemów – mówi Zofia Dulska z UNICEF Polska.

UNICEF robi wszystko, aby umożliwić dostęp do czystej wody i sanitariatów społecznościom w ponad 100 krajach świata. Dzięki wsparciu Darczyńców, UNICEF buduje ujęcia czystej wody, sanitariaty oraz promuje właściwe nawyki higieniczne wśród dzieci i ich rodzin. W 2014 r. dzięki wsparciu UNICEF niemal 32 mln ludzi otrzymało dostęp do wody pitnej, a niemal 16 mln do urządzeń sanitarnych.

Od stycznia 2016 r. programy wodne UNICEF wspiera Cisowianka. W sklepach w całej Polsce dostępne są butelki wody Cisowianka oznaczone logo UNICEF, z których część przychodu zostanie przekazana na zapewnienie dzieciom dostępu do czystej wody pitnej. Do tej pory Cisowianka zebrała środki wystarczające na zakup 104 pomp wodnych.
Więcej informacji www.cisowianka.pl/unicef/.

(21.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.