Miesięcznik "Exklusiv" znacznie obniża cenę
04.04.2006, 09:26

Lifestylowy miesięcznik "Exklusiv" (Valkea Media) od kwietnia obniża cenę o ponad połowę: z 8,90 zł na 4 zł.
- W Polsce ceny pism lifestylowych bywają zaporowe. Może nie dla grupy docelowej, ale dla grupy aspirującej na pewno - tłumaczy tę decyzję Zuzanna Ziomecka, wydawca tytułu. Dodaje, że ”Exklusiv” chce być najtańszym pismem lifestylowym na rynku. - Wzorujemy się na francuskim piśmie ”Citizen K”, które przy dużej objętości kosztuje tylko jedno euro – mówi Ziomecka. Pomimo obniżenia ceny egzemplarzowej nie zmieni się cennik reklam. W zwiększeniu przychodów ma pomóc wydawane od ubiegłego miesiąca e-wydanie ”Exklusiv” (cena jednego egzemplarza w takiej wersji: 2,50 zł). - Mamy doświadczenie w kierowaniu pismami utrzymującymi się z reklam, wydajemy też bezpłatnego ”Aktivista”, więc wyszliśmy z założenia, że warto zainwestować w czytelnika – tłumaczy Ziomecka. ”Exklusiv” nie jest kontrolowany przez ZKDP, nakład pisma według wydawcy wynosi 25 tys. egz., które są dystrybuowane przez salony prasowe. Nieregularnie nakład wzrasta o kolejne 40 tys. egz. – te są rozsyłane bezpłatnie do czytelników i zawierają podmienione reklamy, na promujące alkohole i papierosy. Wersja bezpłatna jest rozsyłana wówczas, gdy uda się zebrać wystarczającą liczbę reklam do podmiany. (ML)(04.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
