Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Marzec 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Księga Zachwytów” - nowa książka Filipa Springera

Dziś - w czwartek, 17 marca br. nakładem Agory ukazała się „Księga zachwytów” Filipa Springera. Autor bestsellerowych książek „Miedzianka”, „Wanna z kolumnadą” czy „13 pięter” przygotował przewodnik po tym, co w Polsce piękne, znaczące, koszmarne, monumentalne i widowiskowe.

„Księga zachwytów” to subiektywny przewodnik Filipa Springera po olśnieniach, zachwytach i kilku rozczarowaniach, których doświadczył, przyglądając się polskiej architekturze i pisząc o niej w ostatnich latach. Książka jest jednak czymś więcej niż przewodnikiem po polskiej architekturze. To również opowieść o polskiej historii: historii polskiego gustu, myślenia o przestrzeni, o tym co ładne, i tym, co użyteczne, zapisanej w kamieniu, szkle, betonie i aluminium.

Zachowując przewodnikowy charakter publikacji, autor znalazł ciekawe realizacje we wszystkich zakątkach kraju. Pokazuje obiekty, które w polskiej architekturze mogą i powinny urzekać, ujmować, albo chociaż skłaniać do namysłu. Opowiada o najróżniejszych budynkach: tych znanych, jak Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, jak i tych zupełnie zapomnianych, jak dom handlowy w Mławie; o tych istniejących od dawna, jak planetarium w Chorzowie, jak i tych całkiem nowych jak Pixel w Poznaniu; o tych spektakularnych jak Skytower we Wrocławiu, i tych niepozornych, jak świetlica wiejska w Rakowni. Jednymi Filip Springer się zachwyca, na inne patrzy krytycznie. Zawsze z właściwą sobie przenikliwością, erudycją i iście angielskim poczuciem humoru.

Filip Springer urodził się w 1982 roku. Jest fotografem i jednym z najbardziej utalentowanych i utytułowanych reporterów swojego pokolenia. Już jego debiutancka książka „Miedzianka. Historia znikania” znalazła się w finale Nagrody im. R. Kapuścińskiego za reportaż literacki 2011 roku oraz Nagrody Literackiej Nike 2012. Oprócz „Miedzianki” opublikował do tej pory książki: „Źle urodzone. Reportaże o architekturze PRL-u”, „Wanna z kolumnadą. Reportaże o polskiej przestrzeni”, „Zaczyn. O Zofii i Oskarze Hansenach” oraz „13 pięter”.

Od 17 marca br. „Księgę zachwytów” można kupić w salonach Empik, księgarniach Matras, w sieciach Media Markt i Saturn oraz w księgarniach, na Kulturalnysklep.pl, pod numerem telefonu (22) 555 44 00, a także w formie e-booka na Publio.pl.

Więcej informacji o książkowych nowościach Agory:
https://www.facebook.com/WYDAWNICTWOAGORA.

(17.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.