Dział: RADIO

Dodano: Marzec 16, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tylko Eurozet nie zwiększył wpływów z reklam wśród największych grup radiowych

(fot. pixabay.com)

W lutym br. cennikowe wpływy stacji radiowych z reklam były o 17,5 proc. wyższe niż przed rokiem.

Jak wynika z danych Kantar Media, największe wpływy odnotowała Grupa RMF, która w lutym uzyskała z reklam 170,3 mln zł (wzrost o 17,5 proc. w porównaniu z lutym ub.r.). Cennikowe przychody z tego tytułu zwiększyły: Grupa Radiowa Time – o 16,7 proc. (do 65 mln zł), Polskie Radio – o 68,9 proc. (do 61,5 mln zł) oraz Grupa Radiowa Agory – o 27,5 proc. (do 57,1 mln zł). Mniejsze, niż przed rokiem, wpływy (o 1,7 proc.) miał natomiast Eurozet (95,4 mln zł).
Najwięcej na reklamę w radiu w lutym br. wydał Aflofarm – 84,7 mln zł (o 17 proc. więcej niż w lutym ub.r.). Firma Terg (Media Expert) przeznaczyła 21 mln zł (wzrost o 132,7 proc.), a Olimp Laboratories – 20,3 mln zł (spadek o 21 proc.).

(KOZ, 16.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.