Krakowskie hotele Vienna House świętowały rebranding
4 marca 2016 w Vienna House Easy Chopin Cracow odbył się jarmark, a po nim klubowa impreza w garażu podziemnym hotelu Vienna House Cracow. W ten sposób krakowskie hotele sieci Vienna House po rebrandingu zaprezentowały się dziennikarzom, branży eventowej i kontrahentom.
Sieć Vienna House stawia teraz na proste przyjemności, kulinarne doznania z dużą domieszką lokalnego kolorytu oraz oryginalne pomysły eventowe. Dlatego też impreza na powitanie nowej marki miała taki właśnie charakter. Odbyła się w obu krakowskich hotelach sieci. Hotel Vienna House Easy Chopin Cracow jest synonimem lokalnej gościnności i domowej atmosfery, dlatego też w hotelu tym goście imprezy mogli poczuć się jak na krakowskim jarmarku. Potem goście udali się na drugą część imprezy – do andel’s by Vienna House Cracow. Ta marka stawia na design, styl i nowoczesność. Dlatego afterparty miało klubowy charakter i odbyło się w garażu podziemnym hotelu.
Gości po świecie Vienna House oprowadzali Tomasz Piórkowski, regionalny dyrektor Vienna House Poland na region południowy i general manager andel’s by Vienna House Cracow oraz Ewa Nowakowska, general manager Vienna House Easy Chopin Cracow.
(PR, 15.03.2016)