Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CEDC powierzył Lemon Sky J. Walter Thompson stworzenie marki Żubrówka Czarna

Żubrówka Czarna debiutuje na rynku

CEDC we współpracy z Lemon Sky J. Walter Thompson wprowadzają
na rynek markę wódki w segmencie super premium – Żubrówkę Czarną. Prace nad projektem trwały ponad pół roku.

Lemon Sky J. Walter Thompson zajęła się wymyśleniem całego konceptu marketingowego, włączając w to zarówno projekt opakowania, jak i przygotowanie komunikacji. Cały proces, od pomysłu do jego realizacji, przebiegał na zasadach partnerskiej współpracy z klientem.
Koncept marketingowy, wokół którego stworzono komunikację, to hasło: "Nasz powód do dumy". Wprowadzenie na rynek Żubrówki Czarnej jest wspierane ekspozycjami i materiałami promocyjnymi w sklepach i wybranych lokalach, a także działaniami PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie handlowej.
Żubrówka Czarna to czysta wódka pszeniczna bazująca na naturalnych składnikach z Puszczy Białowieskiej. Wódka filtrowana jest węglem drzewnym z białowieskich dębów. Produkt wyróżnia też unikalne opakowanie - butelka z czarnego, przezroczystego szkła.
Marka będzie dostępna w sprzedaży od połowy marca w pojemnościach 500, 700 i 1000 ml.

(AMS, 14.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.