CEDC powierzył Lemon Sky J. Walter Thompson stworzenie marki Żubrówka Czarna
Żubrówka Czarna debiutuje na rynku
CEDC we współpracy z Lemon Sky J. Walter Thompson wprowadzają
na rynek markę wódki w segmencie super premium – Żubrówkę Czarną. Prace nad projektem trwały ponad pół roku.
Lemon Sky J. Walter Thompson zajęła się wymyśleniem całego konceptu marketingowego, włączając w to zarówno projekt opakowania, jak i przygotowanie komunikacji. Cały proces, od pomysłu do jego realizacji, przebiegał na zasadach partnerskiej współpracy z klientem.
Koncept marketingowy, wokół którego stworzono komunikację, to hasło: "Nasz powód do dumy". Wprowadzenie na rynek Żubrówki Czarnej jest wspierane ekspozycjami i materiałami promocyjnymi w sklepach i wybranych lokalach, a także działaniami PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie handlowej.
Żubrówka Czarna to czysta wódka pszeniczna bazująca na naturalnych składnikach z Puszczy Białowieskiej. Wódka filtrowana jest węglem drzewnym z białowieskich dębów. Produkt wyróżnia też unikalne opakowanie - butelka z czarnego, przezroczystego szkła.
Marka będzie dostępna w sprzedaży od połowy marca w pojemnościach 500, 700 i 1000 ml.
(AMS, 14.03.2016)