Grupa Żywiec rusza z warszawską reklamą piwa Królewskie

Warszawska reklama piwa Królewskie
Ruszyła warszawska promocja marki piwa Królewskie z portfolio Grupy Żywiec.
Grupa Żywiec rozpoczęła działania marketingowe lokalnego piwa marki Królewskie. W kampanii obejmującej OOH i Internet kreacje są dedykowane poszczególnym dzielnicom i ich symbolom. Konsumenci mogą zobaczyć, jak najbardziej warszawskie piwo widzi siebie na Żoliborzu, Ochocie czy Pradze. W kampanii zostało wykorzystanych 18 warszawskich kreacji. Mieszkańcy są zapraszani do opowiedzenia o miejscach, które są unikalne i warte poznania, a przede wszystkim pozwalają im dobrze się czuć w swojej dzielnicy. Królewskie wspólnie z mieszkańcami tworzy nieoficjalną mapę Warszawy widzianej oczami jej mieszkańców. Na stronie internetowej mojawawa.krolewskie.pl ruszył konkurs, w którym warszawiacy zgłaszają wyjątkowe miejsca Warszawy. Główną nagrodą jest lot widokowy nad stolicą.
Powstała też kreacja dedykowana konsumentom spoza Warszawy. Za kreację odpowiada agencja Just, działania w kanałach digital prowadzi Point of View, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaVest, a PR prowadzi agencja Roots PR.
(AMS, 07.03.2016)
