CCC rusza z kampanią w czterech krajach (wideo)

Firma obuwnicza CCC startuje z kampanią pod nowym hasłem reklamowym „Go for more - Idę po więcej". Jest to element nowej strategii marketingowej spółki.
Jak zapowiadaliśmy w "Presserwisie", w listopadzie ub.r., firma zrezygnowała z udziału celebrytów w reklamach, co było dotąd charakterystycznym elementem komunikacji marketingowej CCC. Poprzednio twarzami marki byli m.in. Anja Rubik z mężem Sashą Knezevicem, Magdalena Mielcarz, Anna Przybylska, Anna Jagodzińska i Piotr Adamczyk.
W rozpoczynającej się kampanii zaprezentowana została najnowsza wiosenno-letnia kolekcja. W ramach jednej platformy komunikacji przedstawione są różne typy kobiet oraz definicje ich potrzeb - stąd modułowa forma kampanii, wyrażająca się w hasłach: „Idę zmieniać świat”, „Idę po swoje”, „Idę dalej niż inni”, "Idę po więcej” itp.
Kampania prowadzona będzie od dziś przez dwa miesiące. Na jej potrzeby powstały 60-, 30- i 15-sekundowe spoty, które będą emitowane w telewizji oraz w kinach w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji. Kampania obejmie także prasę kobiecą, działania w Internecie i salony CCC.
Autorem koncepcji komunikacji marki i kreacji reklam jest agencja Change, za reżyserię odpowiada kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, za zdjęcia – Łukasz Ziętek, a za produkcję – studio produkcyjne Lemon. W spotach został wykorzystany cover przeboju Nancy Sinatry - "These Boots Are Made for Walking" wykonany przez polską wokalistkę Mary Komasę. Za zakup mediów we wszystkich krajach, gdzie realizowana będzie kampania, odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub. Za kreację nowej strony internetowej i działania w mediach społecznościowych odpowiada OS3.
(AMS, 05.03.2016)
