"Super Express" blisko "Gazety Wyborczej" w sprzedaży

Tylko „Gazeta Polska Codziennie” (Forum SA) i „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) poprawiły sprzedaż w styczniu 2016 roku w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Najwyższą średnią sprzedaż wśród dzienników ogólnopolskich nadal ma "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) – 314 918 egz. (spadek o 3,08 proc.). Na drugim miejscu uplasowała się "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) – 153 929 egz. (spadek o 8,84 proc.). Tuż za nią był "Super Express" (ZPR Media) – 152 007 egz. (spadek o 3,56 proc.).
„Rzeczpospolita” zwiększyła sprzedaż o 3,72 proc., do 60 077 egz. Lepszą sprzedaż niż rok wcześniej miała także „Gazeta Polska Codziennie” - wzrost o 15,61 proc., do 21 894 egz.
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich
Create bar charts
(IKO, 04.03.2016)
