Szefowa LifeTube Barbara Sołtysińska uruchomiła swój projekt internetowy

Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube (sieć zrzeszająca twórców na YouTube) uruchomiła platformę IndaHash.com. Ma ona pomóc reklamodawcom w prowadzeniu kampanii na Instagramie.
Wydawcą serwisu IndaHash.com jest spółka indaHash, w której pakiet kontrolny ma Barbara Sołtysińska. Swoją platformę IndaHash.com i aplikację testowała od października ub.r. Już zarejestrowało się na niej ponad 35 tys. użytkowników, swoje kampanie przeprowadziły m.in. marki: McDonald’s, Milka, Lipton, Wedel, Fanta.
IndaHash umożliwia agencjom dopasowywanie kampanii do wybranych użytkowników Instagrama. Przygotowują one dwa zdania briefu, określają czas i budżet kampanii, a instagramerzy, jeżeli chcą, realizują kampanię pod wyznaczonym przez markę hashtagiem, za co otrzymują wynagrodzenie. Na koniec reklamodawca dostaje raport wraz ze zdjęciami przygotowanymi przez społeczność serwisu.
IndaHash.com jest już testowana w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Za rozwój platformy w Polsce odpowiada Marta Zarosa, była menedżerka MediaCom.
(IKO, 02.03.2016)
