Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Tomasz Lis.” miał na żywo w Internecie 690 tys. odtworzeń

Tomasz Lis (fot. Wojciech Artyniew)

Program „Tomasz Lis.”, który zadebiutował 29 lutego br., miał podczas jego emisji 690 tys. - odtworzeń – wynika z danych Grupy Onet-RASP.

Program Tomasza Lisa, redaktora naczelnego tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) można było oglądać na żywo na Onet.pl i Newsweek.pl. Premierowy odcinek programu dostępny jest też w serwisie Vod.pl. Przez 24 godziny został odtworzony ponad 1,8 mln razy.
W wiosennej ramówce Grupy Onet-RASP znalazło się ponad 30 własnych produkcji i zapowiedzi wydarzeń, w tym 15 nowości i sześć cyklicznych programów na żywo. Onet-RASP zapowiada, że wkrótce pojawią się kolejne programy.

Komentuje Andrzej Garapich, prezes Polskich Badań Internetu:

"To wspaniały wynik. Do tej pory takimi mogły się pochwalić tylko transmisje z dużych wydarzeń. Nie można tego odnieść do telemetrii, porównać np. do wyników "Tomasz Lis na żywo" w TVP 1. Nie mamy bowiem dostępu do liczby faktycznych osób, które to obejrzały. Przecież jeden użytkownik mógł odtworzyć program kilka razy i na wielu urządzeniach. Z drugiej strony przed jednym ekranem mogła siedzieć cała rodzina. Niemniej to absolutnie bardzo dobry wynik. Teraz pozostaje pytanie o tendencję, bo przy pierwszym odcinku mógł zadziałać efekt nowości i duża kampania reklamowa".

(02.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.