„Tomasz Lis.” miał na żywo w Internecie 690 tys. odtworzeń

Tomasz Lis (fot. Wojciech Artyniew)
Program „Tomasz Lis.”, który zadebiutował 29 lutego br., miał podczas jego emisji 690 tys. - odtworzeń – wynika z danych Grupy Onet-RASP.
Program Tomasza Lisa, redaktora naczelnego tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) można było oglądać na żywo na Onet.pl i Newsweek.pl. Premierowy odcinek programu dostępny jest też w serwisie Vod.pl. Przez 24 godziny został odtworzony ponad 1,8 mln razy.
W wiosennej ramówce Grupy Onet-RASP znalazło się ponad 30 własnych produkcji i zapowiedzi wydarzeń, w tym 15 nowości i sześć cyklicznych programów na żywo. Onet-RASP zapowiada, że wkrótce pojawią się kolejne programy.
Komentuje Andrzej Garapich, prezes Polskich Badań Internetu:
"To wspaniały wynik. Do tej pory takimi mogły się pochwalić tylko transmisje z dużych wydarzeń. Nie można tego odnieść do telemetrii, porównać np. do wyników "Tomasz Lis na żywo" w TVP 1. Nie mamy bowiem dostępu do liczby faktycznych osób, które to obejrzały. Przecież jeden użytkownik mógł odtworzyć program kilka razy i na wielu urządzeniach. Z drugiej strony przed jednym ekranem mogła siedzieć cała rodzina. Niemniej to absolutnie bardzo dobry wynik. Teraz pozostaje pytanie o tendencję, bo przy pierwszym odcinku mógł zadziałać efekt nowości i duża kampania reklamowa".
(02.03.2016)
