Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Luty 25, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OFF Radio Kraków nadaje w Nowym Sączu na pierwszym w Polsce prywatnym multipleksie cyfrowym

OFF Radio Kraków zwiększyło zasięg. Cyfrowej anteny Radia Kraków na radioodbiornikach z technologią DAB+ słuchać można teraz również w Nowym Sączu i okolicach. Umowę o wprowadzeniu programu OFF Radia Kraków na pierwszy w Polsce prywatny cyfrowy multipleks należący do diecezji tarnowskiej, podpisali prezes Radia Kraków Marcin Pulit oraz dyrektor Radia RDN Małopolska i RDN Nowy Sącz ks. Jacek Miszczak.

Nie ukrywam, że byliśmy zaskoczeni, że pierwszym niepublicznym nadawcą w Polsce, który zdecydował się na inwestycję w multipleks cyfrowy, jest właściciel koncesji małopolskiego Radia RDN, a więc diecezja tarnowska - mówi Marcin Pulit, Prezes i Redaktor Naczelny Radia Kraków – To pierwszy sygnał świadczący o tym, że pomimo wielu obaw i wątpliwości związanych z rozwojem technologii DAB+ i procesem cyfryzacji w Polsce, potencjał tkwiący w tej technologii zaczynają dostrzegać prywatni nadawcy. Potwierdza to również nasza decyzja o wprowadzeniem OFF Radia Kraków na multipleks diecezji”.

Nowe możliwości, poszerzenie grona odbiorów, podniesienie jakości nadawanego programu i wprowadzenie nowoczesnych standardów w radiofonii – to atuty cyfrowego nadawania o których mówi z kolei ks. Jacek Miszczak, dyrektor Radia RDN Małopolska i RDN Nowy Sącz. W podpisanej z Radiem Kraków umowie widzi natomiast szanse na zacieśnienie współpracy między rozgłośniami:

Bardzo się cieszę, że Radio Kraków wystąpiło z propozycją emisji programu OFF Radia Kraków na naszym multipleksie - mówi ks. Jacek Miszczak - Myślę, że umowa podpisana między diecezjalnym Radiem RDN a Radiem Kraków zaowocuje też szerszą współpracą
w przyszłości.

Do tej pory OFF Radia Kraków na radioodbiornikach cyfrowych DAB+ słuchać można było w Krakowie oraz w północno-wschodniej części Małopolski (dzięki multipleksowi DAB+, uruchomionemu w grudniu 2014 w Krakowie przez Polskie Radio), w Rzeszowie i okolicach oraz w okolicach Gorlic (dzięki porozumieniu zawartemu w maju 2015 r. przez Radio Kraków z Radiem Rzeszów). Teraz dzięki umowie zawartej z diecezją tarnowską OFF Radia Kraków słuchać mogą również mieszkańcy Nowego Sącza i okolic (nadajnik zlokalizowany na górze Przehyba w okolicach Szczawnicy o mocy 1 KW).

OFF Radio Kraków to pierwszy w Krakowie radiowy kanał cyfrowy. Nadaje od 31 stycznia 2015 r. na multipleksie DAB + . OFF Radia Kraków słuchać można w doskonałej cyfrowej jakości w radioodbiornikach DAB+ oraz przez Internet na off.radiokrakow.pl, za pomocą bezpłatnej aplikacji mobilnej Radia Kraków, a wybranych rejonach Krakowa OFF Radio Kraków dostępne jest również w ofercie sieci telewizji kablowej T-MONT.

Więcej na www.off.radiokrakow.pl i na www.radiokrakow.pl.

 

 

(25.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.