Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W domach mediowych nowego szefa biura reklamy TVP nie znają, ale cenią zastępców (opinie)

Waldemar Gasper (fot. TVP/I. Sobieszczuk, J. Bogacz)

Dyrektorem biura reklamy TVP został Waldemar Gasper. Jego zastępcami będą byli pracownicy brokera reklamy telewizyjnej Atmedia - Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk. Szefowie domów mediowych zastępców dyrektora znają, ale nowego szefa biura reklamy telewizyjnej już nie.

Jak już informowaliśmy Waldemar Gasper zajmuje miejsce Marcina Gudowicza, który rozstaje się z TVP. Zastępcą Gaspera w biurze reklamy TVP została Małgorzata Szelenbaum, była dyrektor sprzedaży z firmy brokerskiej Atmedia. Niedługo do zespołu dołączy też Wojciech Kowalczyk (ostatnio kierownik sprzedaży i marketingu w Modern Times Group, w przeszłości dyrektor marketingu w Atmedia), obejmując stanowisko zastępcy dyrektora ds. strategii. Wicedyrektorem biura reklamy pozostaje też Barbara Klejnons, która przyszła tam na początku lutego br. TVP zapowiada ponadto przyjście do biura reklamy kolejnych osób. „Dotychczasowe uzgodnienia handlowe i biznesowe z reklamodawcami i domami mediowymi będą respektowane" – zapewnił w komunikacie prasowym prezes TVP Jacek Kurski.
- Obiecano nam stabilność, a tymczasem w biurze reklamy zachodzą gwałtowne zmiany. Rynek tego nie lubi – komentuje pragnąca zachować anonimowość osoba z domu mediowego współpracującego z TVP. Szefowie domów mediowych, z którym rozmawialiśmy, nic o Waldemarze Gasperze nie wiedzą, znają tylko jego zastępców, którzy pracowali w firmie Atmedia. - Ludzie z Atmedia są jak najbardziej kompetentni. Natomiast pana Gaspera nie znam – mówi Piotr Bieńko, prezes domu mediowego Codemedia.
- Przez lata pracy nie miałam okazji spotkać pana Gaspera – dodaje Małgorzata Węgierek, prezes Havas Media. - Pozostałe dwie nowe osoby znam dobrze. Znają rynek i mechanizmy reklamowe. Ale pewnie będą musiały robić to, co ktoś inny wymyśli – dodaje Węgierek.
- Wojciech Kowalczyk to profesjonalista, bardzo dobrze zna się na rynku telewizyjnym – podkreśla Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD. - Małgorzata Szelenbaum jest osobą kompetentną, jeśli chodzi o telewizję, i wyjątkowo kompetentną, jeśli chodzi o online. A to, jak sądzę, jest priorytetem obecnego zarządu TVP – dodaje Bierzyński.
- Wojtek Kowalczyk czy Małgosia Szelenbaum nie są osobami, które były odpowiedzialne w pierwszej linii za kształtowanie polityki handlowej – zastrzega prezes SMG Piotr Piętka. Podobnie jak inni nie zna nowego dyrektora biura reklamy TVP.
- To istotna zmiana, bo dotyczy jednego z największych biur reklamy w Polsce. Nie przypuszczam, żeby ktoś chciał teraz renegocjować już podpisane umowy, mimo to zmiana zespołu biura reklamy wywołuje na rynku pewną nerwowość – mówi Maciej Niepsuj, buying director z domu mediowego MullenLowe MediaHub. - Niezależnie jednak od wszelkich zmian personalnych, dopóki kanały Telewizji Polskiej będą przyciągały widzów, to ich czas reklamowy będzie się sprzedawał – podsumowuje Niepsuj.

(RUT, DR, 24.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.