Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szefem biura reklamy w TVP został Waldemar Gasper - był prezesem Telewizji Familijnej, współtwórcą sieci Plus i szefem kampanii wyborczej AWS

Waldemar Gasper (fot. materiały prasowe TVP)

Waldemar Gasper został wybrany przez zarząd TVP na szefa biura reklamy. Jak już informowaliśmy dotychczasowy dyrektor reklamy Marcin Gudowicz odejdzie najpoźniej z końcem marca. Zastępcą dyrektora biura reklamy będzie Małgorzata Szelenbaum, a zastępcą dyrektora ds. strategii Wojciech Kowalczyk.

Waldemar Gasper był związany z Telewizją Polską w latach 1994-1996 - kierował redakcjami publicystyki społeczno-kulturalnej oraz widowisk artystycznych. Powstały wtedy takie formaty jak: "Swojskie Klimaty", "Dziennik Telewizyjny Jacka Fedorowicza", "MdM Manna i Materny", "WC Kwadrans Wojciecha Cejrowskiego", "Od przedszkola do Opola", "Zwyczajni Niezwyczajni". Przed wyborami parlamentarnymi w 1997 prowadził kampanię wyborczą AWS. Potem był doradcą premiera Jerzego Buzka ds. polityki kulturalnej i środków masowego przekazu.
W latach 1997-2001 Gasper był wiceprezesem ds. programu Spółki Producenckiej Plus budującej radiofonię katolicką w Polsce. 
W tym czasie jako prezes Telewizji Familijnej SA, a później przewodniczący rady nadzorczej Telewizji Familijnej SA, współtworzył  strategię programową telewizji Puls. Udział w tym projekcie telewizyjnym brali m.in. Bogdan Rymanowski, Magda Mołek, Krzysztof Skowroński, Piotr Semka, Wojciech Mann i Krzysztof Materna, Jan Pospieszalski, Robert Górski, Rafał Porzeziński, Grzegorz Górny, Robert Tekieli.
W ciągu jednego marcowego dnia 2000 roku kolejne spółki – w większości z udziałem Skarbu Państwa – ogłasiły, że wchodzą do Telewizji Familijnej SA. W powstającą ogólnopolską komercyjną telewizję katolicką zainwestowali: Prokom Investment, KGHM Metale, Polski Koncern Naftowy, Polskie Sieci Elektroenergetyczne i PZU Życie. W marcu 2001 roku ruszyła TV Puls. Jak się zakończyła ta przygoda państwowych spółek z mediami? O to pytaliśmy w Narodowym Teście Wiedzy o Mediach. Sprawdź odpowiedź.
Od 2001 do 2013 roku Gasper zajmował się doradztwem w zakresie marketingu i reklamy. Kierował też spółką 25 percent, która świadczyła usługi w zakresie optymalizacji kosztowej komunikacji telewizyjnej m.in. na rzecz reklamodawców z branży telekomunikacyjnej i bankowej oraz rzecz domów mediowych.

(23.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.