Reklamy w Radiu Zet zdrożeją średnio o 7,4 proc.
Grupa Eurozet od 29 lutego br. podnosi ceny reklam w Radiu Zet.
Spoty w Radiu Zet w godz. 7-22 zdrożeją średnio o 7,4 proc. Najwięcej kosztować mają reklamy od środy do piątku między 8 a 8.29. Za 30-sekundowy spot w tym paśmie trzeba będzie zapłacić 21,2 tys. zł (o 7,1 proc. więcej niż dotychczas). Po raz ostatni Eurozet zmienił cennik Radia Zet w połowie listopada ub.r.
- Popyt przewyższa podaż. Jest dobra koniunktura na radio i mamy maksymalne wypełnienie bloków reklamowych, dlatego zdecydowaliśmy się na podwyżkę - mówi Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy Eurozetu. Od końca lutego br. drożeją również reklamy w RMF FM.
Eurozet podnosi także – o 5,6 proc. (w godz. 7-22) – ceny spotów w Pakiecie Niezależnych, ofercie handlowej skupiającej 49 rozgłośni lokalnych.
(KOZ, 19.02.2016)