Play lokuje się w programie TVN "Kuba Wojewódzki"

Play jako sponsor promuje się w progamie Kuby Wojewódzkiego
Operator Play (P4) został sponsorem nowego sezonu programu "Kuba Wojewódzki", gdzie lokuje swoje produkty. Product placement w tym talk-show jest najdroższą pozycją w TVN.
We wtorek o godz. 21.30 (kolejne odcinki będą emitowane o 22.30) wyemitowany został premierowy odcinek kolejnej edycji programu "Kuba Wojewódzki" (później – o 22.30 - pokazano roast, czyli antybenefis prowadzącego).
Oprócz spotów przed programem w trakcie talk-show pojawiło się lokowanie produktu i plansze promujące Internet 4G LTE w Play. Goście - Marcin Miller, lider zespołu "Boys" i Karolina Gilon, prezenterka TTV – zrobili sobie z prowadzącym zdjęcie tabletem, który miał przyklejoną kartkę "4G LTE" (podobnie jak laptop i podkładka z notatkami prowadzącego). Play w podobny sposób promuje się także m.in. w nowym sezonie "You Can Dance" (TVN).
W programie "Kuba Wojewódzki" po raz kolejny lokowana jest także oranżada Hellena (Colian), którą goście piją zamiast wody.
Przy talk-show "Kuba Wojewódzki" umieszczenie produktu w scenie aktywnej kosztuje 95 tys. zł, a w pasywnej – 64 tys. zł (wszystkie ceny za jedną emisję w określonym odcinku; bez rabatów).
(DR, 17.02.2016)
