Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 08.02.2016 - 14.02.2016
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,67%
2 Polsat 10,79%
3 TVN 10,02%
4 TVP2 8,67%
5 TV4 3,35%
6 TVN24 3,31%
7 TV PULS 3,18%
8 TVP INFO 3,08%
9 TVN7 2,86%
10 Puls 2 1,76%
11 TTV - Twoja Telewizja 1,67%
12 TV6 1,60%
13 TVP Seriale 1,47%
14 Polsat2 1,44%
15 TVP Rozrywka 1,08%
16 TVP3 [TVP Regionalna] 1,03%
17 Stopklatka 0,97%
18 Polsat News 0,96%
19 TVP ABC 0,92%
20 Polo TV 0,86%
  Inne 28,31%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2016-02-08 20:41:34 6 686 18,78%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2016-02-10 20:44:58 5 007 14,06%
3 TELEEXPRESS TVP1 2016-02-08 17:00:05 4 310 12,10%
4 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2016-02-09 21:38:09 4 131 11,60%
5 DO ZOBACZENIA W DWÓJCE TVP2 2016-02-09 21:33:33 4 075 11,44%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2016-02-11 20:29:56 4 020 11,29%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2016-02-08 20:08:30 3 958 11,11%
8 WIADOMOŚCI TVP1 2016-02-14 19:30:04 3 950 11,09%
9 FAKTY TVN 2016-02-11 19:00:01 3 705 10,40%
10 BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 2016-02-14 20:26:23 3 541 9,94%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(17.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.