Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Luty 15, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kocie selfie na Światowy Dzień Kota z Nat Geo Wild i Fundacją Viva!

Już za kilka dni, 17 lutego, obchodzimy święto jednego z naszych ulubionych futrzanych przyjaciół - Światowy Dzień Kota. Z tej okazji Nat Geo Wild i Fundacja Viva! zachęcają wszystkich Polaków do aktywnej pomocy zwierzętom w ramach „Miesiąca z wielkimi kotami”.

Od początku lutego Nat Geo Wild wraz z Fundacją Viva! prowadzi akcję edukacyjną zwracającą uwagę na nasze lokalne, „małe” koty i ich zimowe problemy. Jak wiadomo, nie tylko wielkie, egzotyczne gatunki z rodziny kotowatych, są zagrożone. W zimowej rzeczywistości codziennie o przetrwanie walczą także nasze rodzime koty – zwłaszcza te wolno żyjące. Warto pamiętać, że są one nie mniej pożyteczne od domowych pupili, które otaczamy ogromną troską. Te nieudomowione czworonogi żyją w koloniach w pobliżu ludzkich siedlisk i mają ogromne znaczenie w ekosystemie. Ponieważ ich dieta składa się w znacznym stopniu z gryzoni, wspomagają one człowieka w zmniejszaniu populacji szczurów i myszy. Niestety używanie niebezpiecznych środków chemicznych i aura powodują, że samodzielna kocia egzystencja, bez pomocy człowieka, staje się bardzo trudna. Mając na uwadze nasz wspólny interes, warto pomagać kotom przetrwać zimowe tygodnie.

Aby zwiększyć świadomość wpływu, na otaczające środowisko i życie kocich przyjaciół, Nat Geo Wild we współpracy z Fundacją Viva!, zwracają uwagę na największe kocie problemy i pokazują jak im zaradzić. W ramach polskiej odsłony globalnej akcji „Miesiąca z wielkimi kotami”, w mediach społecznościowych od początku miesiąca pojawiają się selfie gwiazd Internetu, celebrytów i miłośników zwierząt wraz z ich kocimi ulubieńcami oznaczone hashtagami: #MyBigCatSelfie i #NatGeoWildPolska. Każdy z nas może podobnie zamanifestować swoją troskę o kocią przyszłość i oznaczyć swoje selfie z pupilem w mediach społecznościowych. Możemy także podzielić się z bliskimi i przyjaciółmi infografiką, dostępną na fanpage’ach organizatorów, która w prostych krokach pokazuje jak niewiele trzeba, by pomóc kotom z okolicy. Zainteresowani losami majestatycznych i tajemniczych dużych kotowatych mogą poznawać ich świat codziennie o godzinie 18:00 włączając Nat Geo Wild.

„Miesiąc z wielkimi kotami” to nie tylko wydarzenie telewizyjne, ale również jeden z elementów długofalowej inicjatywy Towarzystwa National Geographic na rzecz ochrony wielkich kotów. Ma ono powstrzymać kłusownictwo, chronić naturalne siedliska i służyć ocaleniu wybranych gatunków kotowatych na całym świecie. Aktywne wsparcie otrzymują w nim prowadzone w terenie projekty ochrony przyrody, a także działania edukacyjne. Wszystko po to, by powstrzymać i ostatecznie odwrócić tendencję gwałtownego zanikania populacji wielkich kotów.

„Miesiąc z wielkimi kotami” codziennie od poniedziałku, 1 lutego, o godz. 18:00 na Nat Geo Wild.

Fundacja Viva! Akcja Dla Zwierząt zajmuje się walką o poprawienie losu zwierząt. Ten cel realizuje przez cały wachlarz działań - od reagowania w przypadkach znęcania się nad zwierzętami i prowadzenia spraw w sądach przeciwko ich oprawcom, przez szkolenia instytucji państwowych, aż po prowadzenie zakrojonych na szeroką skalę kampanii i akcji informacyjnych, propagujących etyczne traktowanie zwierząt. Zachęca też do adopcji zwierząt ze schronisk oraz piętnuje niehumanitarne i nieetyczne praktyki firm i osób prywatnych.

Fundacja Viva! jest również organizatorem programu Adopciaki.pl i odpowiada przede wszystkim za bezpieczeństwo procesu adopcyjnego. Zgłasza do programu te zwierzęta, które są przygotowane do adopcji, koordynuje pracę domów tymczasowych i czuwa, aby cały proces był bezpieczny i przyjazny zarówno dla ludzi jaki i zwierząt.

Marcin Kuchno,
Biuro Prasowe National Geographic Channel, Nat Geo Wild i Nat Geo People

(15.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.