Lidia Marchwińska dyrektorem projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl
Lidia Marchwińska (fot. materiały prasowe Agory)
Lidia Marchwińska objęła stanowisko dyrektora projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl (Agora SA).
Projekty specjalne to nowy dział w strukturze zespołu klientów strategicznych w biurze reklamy Gazeta.pl. Powstał po połączeniu działu content marketingu i zespołu ekspertów branżowych. Na nowym stanowisku dyrektor projektów specjalnych Lidia Marchwińska odpowiada za projekty content marketingowe oraz rozwiązania z zakresu reklamy natywnej i reklamy mobilnej. Od września 2014 roku była ona kierownikiem ds. klientów kluczowych i reklamy mobilnej.
Zespołem klientów strategicznych kieruje Katarzyna Wajcht-Łaniewska. Zastępcą Lidii Marchwińskiej jest Dominika Bogusz, która dotychczas była zastępcą dyrektora w dziale content marketingu.
(AMS, 14.02.2016)