Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 12, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 01.02.2016 - 07.02.2016
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,17%
2 Polsat 10,74%
3 TVN 10,15%
4 TVP2 8,77%
5 TVN24 3,43%
6 TV4 3,37%
7 TV PULS 3,22%
8 TVN7 3,20%
9 TVP INFO 3,10%
10 TV6 1,82%
11 TTV - Twoja Telewizja 1,76%
12 Puls 2 1,69%
13 Polsat2 1,58%
14 TVP Seriale 1,38%
15 TVP Rozrywka 1,18%
16 TVP3 [TVP Regionalna] 1,05%
17 Polsat News 0,97%
18 Stopklatka 0,90%
19 TVP ABC 0,89%
20 Fokus TV 0,88%
  Inne 27,75%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2016-02-01 20:41:29 6 991 19,63%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2016-02-03 20:44:15 5 339 14,99%
3 TELEEXPRESS TVP1 2016-02-01 17:00:05 4 295 12,06%
4 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2016-02-02 21:35:46 4 220 11,85%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2016-02-01 20:08:46 4 135 11,61%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2016-02-04 20:29:59 4 101 11,52%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2016-02-07 19:30:05 4 025 11,30%
8 FAKTY TVN 2016-02-05 18:59:58 3 817 10,72%
9 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 2016-02-04 21:22:51 3 599 10,11%
10 BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 2016-02-07 20:27:51 3 399 9,54%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(12.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.