Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Luty 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Już prawie 4 miliony na pomoc dzieciom

Aukcje darów przekazanych Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy przez największe redakcje i stacje telewizyjne, gwiazdy, dziennikarzy, sportowców oraz ludzi dobrego serca potrwają do połowy lutego. Zebrane w ten sposób środki będą przeznaczone na pomoc chorym i potrzebującym wsparcia dzieciom.

XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy odbył się w sobotnią noc 23 stycznia 2016 roku w Auli Dużej Politechniki Warszawskiej. W imprezie uczestniczyli przedstawiciele polskich mediów, którzy zjednoczyli się, by pomóc dzieciom, a sponsorami wydarzenia były firmy Orlen i Siemens. Na charytatywni.allegro.pl/baldziennikarzy jeszcze przez pięć dni licytować można m.in. kurtkę Kuby Wojewódzkiego, kurtkę Mikołaja Lizuta, kolację z Dorotą Gardias w Restauracji Platter by Karol Okrasa, płytę zespołu Pectus oraz gadżety od zespołu T.Love z autografami.

Do tej pory, przy okazji podejmowanych przez Fundację działań, udało się zebrać łącznie około 4 mln złotych. Dochód z tegorocznego Balu zostanie przeznaczony dla podopiecznych Fundacji „Dorastaj z Nami” wspierającej osierocone dzieci funkcjonariuszy publicznych, Fundacji „Po Drugie” otaczającej opieką młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym, Fundacji Polsat i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.

Tomek miał 2 lata, gdy jego ojciec zginął w Afganistanie, a tata Maćka został zastrzelony podczas patrolu. Wszystkich podopiecznych Fundacji „Dorastaj z Nami”, których jeden z rodziców stracił życie lub zdrowie podczas pełnienia służby publicznej, łączy cień rodzinnej tragedii. Organizacja stara się poprowadzić wychowanków ku samodzielnej dorosłości. Fundacja współfinansuje wydatki na edukację, zakup podręczników, zajęcia pozalekcyjne, kursy językowe, wyjazdy edukacyjne, czesne na wyższych uczelniach, służy wsparciem w wyborze ścieżki życiowej i kariery zawodowej, finansuje pomoc psychologiczną.

Fundacja „Po Drugie” pracuje z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym, patologią i bezradnością, koncentrując działania wokół placówek resocjalizacyjnych. Wspiera wychowanków ośrodków poprzez pomoc w adaptacji, budowaniu prawidłowych postaw społecznych, aktywizację zawodową, przeciwdziałanie uzależnieniom i rozwijanie zainteresowań.

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski od 19  lat. Kieruje pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do tej pory objęła wsparciem 26.866 małych pacjentów oraz 1185 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie Fundacja przekazała dotąd  209.650.165,62 złotych.

Fundacja TVN „Nie jesteś sam” przez 14 lat działalności zebrała i przekazała na cele charytatywne ponad 223.500.000 złotych. Pomaga chorym dzieciom i osobom starszym finansując ich leczenie, rehabilitację oraz operacje. Udzieliła pomocy około 20 tys. osób. Współpracuje z największymi szpitalami, przeprowadza remonty klinik, buduje nowe jednostki dla służby zdrowia i finansuje zakup sprzętu medycznego oraz nowoczesnych ambulansów.

 

Anna Piorun

(09.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.