Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Mikroprzygoda” - Canal+ Discovery odkrywa Polskę jakiej nie znacie

„Mikroprzygoda”  - najnowsza polska produkcja CANAL+ DISCVOVERY – to propozycja dla tych, którzy mają dosyć miasta, dobija ich rutyna, brakuje im czasu na wypoczynek. W programie udowodnimy, że fascynujące miejsca i ekstremalne przygody czekają tuż za rogiem. Nie trzeba dużych pieniędzy i długiego urlopu. Wystarczy weekend, żeby oderwać się od rzeczywistości. Przewodniczka po Polsce – Monika Witkowska i specjalista od survivalu – Paweł Kilen zabiorą nas w Polskę, jakiej nie znamy. Premierowy odcinek serii w poniedziałek, 15 lutego, o 21:00 tylko w CANAL+ DISCOVERY.

Wspinaczka, nurkowanie, podziemne lochy, rajd po pustyni na quadach… To wszystko jest w zasięgu ręki i portfela. Jeśli czujemy, że nasze życie stało się monotonne, cierpimy na chroniczny brak czasu, a doba zawsze liczy za mało godzin to znak, że czas na „Mikroprzygodę”.

Uczestnikami programu są zwykli ludzie: asystentka zarządu, przedsiębiorca, fryzjerka… Uprawiają różne zawody, ale łączy ich jedno: są zapracowani, czują się znużeni i wypaleni. Czują potrzebę zmiany, oderwania się od codzienności i problemów. Pod okiem ekspertów i gospodarzy programu – Pawła Kilena instruktora survivalu, podróżnika, rowerzysty, żeglarza, wspinacza i kajakarza oraz Moniki Witkowskiej podróżniczki i przewodniczki po Polsce, wyruszają na dwudniową emocjonującą wyprawę pełną wyzwań, nowych odkryć, małej tremy i wielkiej frajdy.

W każdym z 10 odcinków odwiedzimy inny region Polski. Poznamy atrakcje, kulturę i ciekawych ludzi. Przemierzymy kraj od Bałtyku aż po Pieniny. Uczestnicy mają nie tylko przeżyć przygodę, ale także wyjść ze swojej strefy komfortu. Spróbować czegoś nowego, innego, trudnego. Przezwyciężyć swoje lęki i pokonać słabości.  Spróbują swoich sił podczas wspinaczki i zjazdu do jaskiń, będą strzela z łuku, przeprawia się przez rzekę, pokonywa most linowy, składa łódki, budować tratwy, nurkowa, a nawet zdobywać pożywienie. Najważniejsze jednak jest budowanie przekonania, że aby przeżyć przygodę nie trzeba wyjeżdżać na dalekie, długie i kosztowne wyprawy. Wystarczy weekend i wcale nieodległe miejsca, żeby odpocząć od miasta, ludzi i problemów. Każdy odcinek to nowa podróż, która będzie pretekstem dla ukazania różnorodnych walorów turystycznych Polski. Widzowie odkryją bogactwo i piękno lokalnej natury. Poznają takie regiony jak: Jura Krakowsko- Częstochowska, Mazury, Dolny Śląsk, Kaszuby, Pieniny czy Podlasie.  Nawet, jeśli to miejsca wcześniej przez nich odwiedzane, to tym razem zobaczą je z zupełnie nowej perspektywy.

Każda wielka przygoda zaczyna się od Mikroprzygody!

Producentem programu „Mikroprzygoda” jest Discovery Networks, a producentem wykonawczym ATM Grupa. CANAL+ DISCOVERY emituje rocznie do 120 godzin polskich produkcji przygotowanych specjalnie na potrzeby kanału.

Premierowe odcinki serii można oglądać tylko w CANAL+ DISCOVERY, w poniedziałki, od 15 lutego, o 21:00.

 

Adam Lemański
kierownik PR kanałów filmowych platformy nc+

(29.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.