Lowe Warsaw i inne firmy z jej grupy zmieniają nazwę i identyfikację wizualną

Logotyp MullenLowe Warsaw
W maju 2015 roku w wyniku fuzji Mullen z globalną siecią kreatywną Lowe and Partners (Grupa Interpublic) powstała MullenLowe Group. Polskie firmy wchodzące w skład tej grupy z końcem stycznia zmienią nazwy.
Firmy wchodzące w skład MullenLowe Group Poland będą się nazywały: agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej - Mullen Lowe Warsaw Poland (obecnie Lowe Warsaw); dom mediowy - MullenLowe Mediahub Poland (obecnie Lowe Media); agencja marketingu aktywacyjnego i konsumenckiego - MullenLowe Open Poland (Lowe Open).
- Butikowa struktura sieci MullenLowe pozwala nam korzystać z globalnych rozwiązań kreatywnych i strategicznych - mówi Kinga Grzelewska, managing partner i creative director w MullenLowe Warsaw.
- Nowe narzędzia, procesy, badania, wykorzystywane w amerykańskich strukturach MullenLoweMediaHub, będziemy implementować również w Polsce - dodaje
Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu mediowego, który zmienia nazwę na MullenLowe MediaHub.
Nowy logotyp wykorzystywany przez grupę przedstawia ośmiornicę w rękawicach bokserskich. Ma ona ma symbolizować butikową agencję kreatywną z globalnymi aspiracjami, otwartość na wyzwania i rywalizację, gotowość do podejmowania ryzyka. Logotyp przygotowali designerzy z brazylijskiego oddziału sieci.
(AMS, LL, 25.01.2016)
