Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radosław Kotarski w kolejnej kampanii Banku Millennium

Radosław Kotarski, autor internetowego kanału Polimaty, w kampanii Banku Millennium promuje konto oszczędnościowe.

W nowej reklamie Radek Kotarski, który jest twarzą marki od 2014 roku, opowiada o winie, do którego porównuje oszczędności. Informuje o ofercie banku, w ramach której wpłacający nowe środki (do 50 tys. zł) mogą zyskać 2,7 proc. w skali roku przez trzy miesiące.
Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, wybranych kanałach tematycznych i w Internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change. Media zakupił dom mediowy Initiative Media.  

(DR, 20.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.