Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKP Intercity w kampanii nawiązuje do "złotego pociągu"

Array

PKP Intercity jako pierwszy reklamodawca zdecydował się nawiązać do historii "złotego pociągu", który jakoby został ukryty w okolicach Wałbrzycha. Dziś rozwiązany zostanie teaser akcji i rozpocznie się właściwa kampania reklamowa.

We wrześniu ub.r. pojawiły się pogłoski o odnalezieniu w okolicach Wałbrzycha pancernego pociągu ze złotem ukrytego w tunelu pod ziemią. Szeroko informowały o tym nie tylko polskie, ale i zagraniczne media. Eksperci mówili o sporym potencjale promocyjnym, jaki w związku z tą historią pozyskał Wałbrzych.
7 stycznia br. teaserową kampanię z wykorzystaniem hasła: "To już pewne. Złoty pociąg istnieje" rozpoczął przewoźnik PKP Intercity. Billboardy pojawiły się w wielu miastach Polski (m.in. Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie). Na Facebooku utworzono wydarzenie "Znajdź złoty pociąg", a na stornie internetowej Zlotypociagistnieje.pl rozpoczęto odliczanie do dnia, kiedy pociąg zostanie odnaleziony.
Dziś rozpocznie się się kampania reklamowa PKP Intercity, a działania prowadzone będą m.in. w radiu, na nośnikach outdooru i w Internecie. Za obsługę reklamową PKP Intercity odpowiada agencja PZL.

(DR, KOZ, AMS, 18.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.