Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie połowa telewidzów chciałaby kupować tylko pojedyncze kanały

48 proc. respondentów chciałaby, żeby operatorzy płatnej telewizji sprzedawali dostęp do pojedynczych kanałów, a nie tylko całe pakiety stacji – wynika z ”Projektu Cyfrowizja II”, badania domu mediowego MEC.

23 proc. badanych nie jest zainteresowanych takim rozwiązaniem, a 29 proc. odpowiedziało, że trudno powiedzieć. Zakupem pojedynczych stacji byliby zainteresowani przede wszystkim mężczyźni (55 proc.), osoby w wieku 25-34 lat (56 proc.) i mieszkańcy największych miast (ponad 57 proc.).
W podziale na operatorów największe zainteresowanie tzw. telewizją à la carte wyrażają abonenci platformy NC+ (60 proc.), UPC Polska (52 proc.), Cyfrowego Polsatu (48 proc.) i Multimedia Polska (48 proc.).
Respondenci pytani, które stacje w modelu à la carte wybraliby, wskazali HBO (38 proc.), Discovery Channel (38 proc.), Canal+ (37 proc.) i National Geographic Channel (37 proc.).
Badanie ”Cyfrowizja II” realizowane było na przełomie października i listopada ub.r. na próbie 1,1 tys. respondentów, z pomocą wywiadów internetowych i telefonicznych.

(KOZ, PR, 14.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.