Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Już wkrótce XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy

Do XVII Charytatywnego Balu Dziennikarzy pozostały niecałe dwa tygodnie. Impreza odbędzie się już 23 stycznia 2016 roku w Auli Dużej Politechniki Warszawskiej.

Od początku grudnia trwają aukcje darów przekazanych Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy przez największe redakcje i stacje telewizyjne, dziennikarzy oraz ludzi dobrego serca. Gwiazdy wspierające Fundację apelują o pomoc dla dzieci.

- Podarujmy szczególny prezent, który przyniesie radość i nadzieję najbardziej pokrzywdzonym przez los. Zapraszam Państwa do udziału w licytacji - zachęca Karolina Szostak. Na aukcji wylicytować można kolację z dziennikarką Polsatu w restauracji Pausa Włoska Czesława Mozila.

Aukcje na stronie charytatywni.allegro.pl/baldziennikarzy potrwają do 31 stycznia 2016 roku. Dochód przeznaczony zostanie dla podopiecznych Fundacji „Dorastaj z Nami” wspierającej osierocone dzieci funkcjonariuszy publicznych, Fundacji „Po Drugie” otaczającej opieką młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym, Fundacji Polsat i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.

- Dawanie jest równie przyjemne jak otrzymywanie, dlatego wspólnie z polskimi projektantami postanowiliśmy włączyć się do akcji. Zachęcam do licytacji ręcznie wykonanych prac przez takie osobowości branży mody jak Mariusz Przybylski, Paprocki & Brzozowski, Natasha Pavluchenko i wielu innych. W życiu każdego z nas pojawił się kiedyś ktoś, kto wyciągnął do nas pomocną dłoń, nie wahajmy się więc zrobić tego samego - powiedziała Urszula Wiszowata redaktorka portalu fashionbiznes.pl i ekspertka Chanel, pomysłodawczyni akcji, która zaprosiła największych polskich projektantów do przygotowania dla Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy kolekcji kartek noworocznych.
Wylicytować można także fotoobraz autorki Zdjęcia Roku Aleksandry Łogusz przedstawiający Warszawę z dachów wieżowców oraz męskie zakupy w H&M i sesję zdjęciową z Kamilem Pawelskim, prowadzącym blog Ekskluzywny Menel. Do najciekawszych pozycji należą m.in. wizyta na planie serialu Singielka oraz metamorfoza u Macieja Wróblewskiego prowadzącego program „Afera fryzjera” w TVN Style, który na co dzień prowadzi własny salon fryzjerski i każdego klienta traktuje jak gwiazdę. Kolejna wyjątkowa aukcja to dzień z Agnieszką Jastrzębską, początek w studiu TVN, gdzie zwycięzca będzie mógł śledzić przygotowania do występu w „Dzień Dobry TVN”, a potem udział w kolegium redakcyjnym Jastrząb Post.

Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy powstała w 1998 roku z potrzeby serca dziennikarzy różnych mediów i jest organizacją non-profit, której nadrzędny cel to pomoc najbardziej potrzebującym.

 

Anna Piorun

(11.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.