Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 05, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nagroda Młodych Dziennikarzy im. Bartka Zdunka

Czasami wystarczy niewiele, by odnieść swój pierwszy dziennikarski sukces. Sukces, który może otworzyć wiele drzwi i pomóc spełnić marzenia. Nagroda Młodych Dziennikarzy im. Bartka Zdunka to konkurs, w którym do wygrania jest nie tylko istotny laur w profesjonalnym dziennikarstwie, ale też własna marka na rynku mediów lokalnych.

Przez cztery dotychczasowe edycje kapituła Nagrody Młodych Dziennikarzy im. Bartka Zdunka wyróżniła 12 osób. Dla większości laureatów była to dopiero zapowiedź ich sukcesów w dziennikarstwie – dzisiaj pracują w popularnych redakcjach lub samodzielnie podejmują inne medialne wyzwania.
– Zdobycie tej nagrody pozwoliło mi utwierdzić się w tym, że zmierzam w dobrym kierunku. Zarówno środowisko akademickie, jak i mój pracodawca, magazyn MON "Polska Zbrojna", zareagowali bardzo przychylnie na tę wieść, co otworzyło mi kilka drzwi – napisał nam Michał Zieliński, ubiegłoroczny laureat nagrody w kategorii „Debiut Publicystyczny Roku”.
Patronem całego Konkursu jest zmarły tragicznie w 2010 roku Bartłomiej Zdunek, student pierwszego rocznika dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie. Bartek był człowiekiem o niepospolitych zdolnościach i wielkim sercu, wspaniałym przyjacielem i świetnym kolegą, któremu nie było dane za życia zadebiutować w świecie mediów i spełnić swoje wielkie marzenia dziennikarskie.
- Dziennikarstwo to jest zawód dla ludzi z pasją. Tego chcę uczyć studentów, ale też tego uczę się od nich. Nie chowajcie więc swoich talentów na później, nie bójcie się wyciągnąć ręki do marzeń. Czasem szansa jest na wyciągnięcie dłoni a spełnienie czeka za rogiem. Widzę niemal co dzień rodzenie się, powstawanie i dojrzewanie prawdziwych, pełnych pasji twórców, a przynajmniej kandydatów na twórców. Dziennikarstwo bowiem jest zawodem, ale bywa też twórczością. Dajcie szansę swojemu talentowi i weźcie udział w Konkursie o Nagrodę Młodych Dziennikarzy im. Bartka Zdunka. – zachęca organizator konkursu dr Krzysztof Gurba.
Kategorii specjalnej, obejmującej reportaże niebędące debiutami, patronuje natomiast dr Paweł Migas, wykładowca uczelniany w Krakowie i Rzeszowie. Współpracownicy zapamiętali go jako wybitnie zdolnego i mrówczo pracowitego naukowca. Dr Paweł zmarł nagle, po krótkiej chorobie, nie doczekawszy swoich 25 urodzin
Konkurs nosi wiele znamion lokalności – laureaci to w znamienitej większości osoby z Krakowa i okolic, a sama gala rozdania nagród rokrocznie odbywa się w krakowskim Klubie Dziennikarzy „Pod Gruszką”. Jego adresatami są młodzi, początkujący dziennikarze, którzy rozpoczynają swoją medialną przygodę.

NAGRODA MŁODYCH DZIENNIKARZY IM. BARTKA ZDUNKA – konkurs dziennikarski organizowany od 2011 roku przez Koło Młodych krakowskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Stowarzyszenie Absolwentów Dziennikarstwa Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie i Dziennikarskie Koło Naukowe UPJPII. Nagrody przyznawane są kategoriach: „Debiut Publicystyczny Roku” oraz „Inicjatywa Roku”, a od IV edycji, we współpracy z Gościem Niedzielnym, nagradzany jest też „Reportaż – po debiucie”. Tegoroczne zgłoszenia należy nadsyłać do 29.02.2016r. na adres mailowy: [email protected], bądź dostarczyć na piśmie pod adres: 31-002 Kraków, ul. Franciszkańska 1. Regulamin Konkursu i inne przydatne informacje można znaleźć na www.facebook.com/nagroda.mlodych.dziennikarzy.

(05.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.