Spółka 4fun Media będzie miała gorsze wyniki finansowe, niż zapowiadała
Zysk netto i EBITDA osiągnięte przez 4fun Media SA w 2015 roku będą niższe (o ok. 10-15 proc.), niż zakładała spółka, publikując prognozę na ten rok.
4fun Media w marcu podała, że w tym roku spodziewa się 20,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, 3,56 mln zł zysku z działalności operacyjnej, 3,1 mln zł zysku netto, a EBITDA miała wynieść 5,8 mln zł.
W opublikowanym raporcie bieżącym zarząd spółki podtrzymał prognozę przychodów ze sprzedaży na wskazanym poziomie. ”Pozostałe wskaźniki będą nieznacznie niższe niż zakładano, jednak odchylenie w stosunku do prognozy 2015 roku – w przypadku zysku z działalności operacyjnej oraz EBITDA nie powinno znacząco przekroczyć 15%. W przypadku wskaźnika zysku netto, różnica ta nie powinna być większa niż maksymalnie 10%” – podano.
W raporcie bieżącym zarząd spółki zwrócił uwagę, że rozpoczynając działania rebrandingowe w czerwcu 2015 roku, poniesiono dodatkowe koszty, których poziom był tylko częściowo uwzględniony w budżecie zatwierdzonym przez poprzedni zarząd spółki (od końca kwietnia spółką kieruje Rafał Baran), stanowiącym podstawę do przygotowania prognozy na 2015 rok.
(KOZ, PR, 30.12.2015)