Prawie 1,5 mln zł trafi do beneficjentów akcji Telewizji Polskiej „Reklama Dzieciom”!
Świąteczny blok „Reklama dzieciom” emitowany 25 grudnia po głównym wydaniu „Wiadomości” obejrzały prawie 4 miliony osób (3 962 022) a udziały w widowni wyniosły 25 proc. Przychód z reklam wyniósł 1 498 566 zł. W akcji wzięło udział 7 reklamodawców (11 brandów).
Telewizja Polska od 1993 roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Już ponad 20 milionów złotych z akcji „Reklama Dzieciom” trafiło do więcej niż tysiąca placówek. Tegoroczny dochód w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP do 31 grudnia br. (decyduje data stempla pocztowego), i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. Darowizn TVP.
Telewizja Polska dziękuje widzom i reklamodawcom za tak liczne włączenie się do tej akcji charytatywnej.
Dział Public Relations
Biuro Marketingu
Telewizja Polska S.A
(29.12.2015)