Ruszyła 23. edycja „Reklamy Dzieciom”
Telewizja Polska rusza z kolejną edycją akcji „Reklama Dzieciom”. Im więcej widzów obejrzy specjalny blok reklamowy 25 grudnia w TVP 1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, tym więcej pieniędzy trafi potrzebujących dzieci.
TVP od 1993 roku wspiera w ten sposób potrzebujące dzieci. Już ponad 20 mln zł z akcji „Reklama Dzieciom” trafiło do więcej niż tysiąca placówek. Pieniądze z poprzedniej edycji „Reklamy Dzieciom” trafiły do blisko 70 beneficjentów. Darowizny przeznaczono m.in. na: dofinansowanie kompleksowej rehabilitacji i terapii, organizację turnusów rehabilitacyjnych oraz kolonii dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami, wyposażenie sal oraz zakup sprzętu specjalistycznego do rehabilitacji słuchu i mowy dzieci oraz młodzieży.
Tegoroczny dochód z „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP do 31 grudnia br. (decyduje data stempla pocztowego) i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.
(23.12.2015)