Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Grudzień 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła 23. edycja „Reklamy Dzieciom”!

Dzięki hojności reklamodawców, Telewizja Polska od 1993 roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Już ponad 20 milionów złotych z akcji „Reklama Dzieciom” trafiło do więcej niż tysiąca placówek. Im więcej widzów obejrzy specjalny blok reklamowy 25 grudnia w TVP 1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, tym więcej pieniędzy trafi w tym roku do beneficjentów akcji.

Telewizja Polska od ponad 20 lat zaangażowana jest w działalność charytatywną.

Z myślą o najbardziej potrzebujących dzieciach TVP organizuje już po raz 23. akcję „Reklama Dzieciom”.

Pieniądze z poprzedniej edycji „Reklamy Dzieciom” trafiły do blisko 70 beneficjentów. Darowizny przeznaczono m.in. na: dofinansowanie kompleksowej rehabilitacji i terapii, organizację turnusów rehabilitacyjnych i kolonii dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami, wyposażenie sal: doświadczania świata, integracji sensorycznej i terapii EEG Biofeedback oraz zakup sprzętu specjalistycznego do rehabilitacji słuchu i mowy dzieci oraz młodzieży.

Tegoroczny dochód z „Reklamy Dzieciom 2015” w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP do 31 grudnia br. (decyduje data stempla pocztowego) i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.

Więcej informacji na stronie http://reklamadzieciom.tvp.pl/

Im więcej z nas obejrzy reklamy specjalnego bloku, tym więcej pieniędzy trafi do potrzebujących dzieci! Tak niewiele potrzeba, aby pomóc!


Centrum Informacji TVP

(23.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.