Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producent leków Hasco-Lek SA wybrał Carat Polska

(fot. pixabay.com)

Dom mediowy Carat został wybrany w przetargu na przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową producenta leków Hasco-Lek.

Carat Polska będzie odpowiadał m.in. za zakup i planowanie mediów dla Hasco-Lek w mediach tradycyjnych i internetowych. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2016 roku.
W portfolio PPF Hasco-Lek SA znajduje się prawie 400 produktów, a do najpopularniejszych należą: Ibum, DIH, Ulgix; Gripblocker, Hascosept i Hascovir.

(AMS, 23.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.