Dzięki relacjom z manifestacji rosną udziały kanałów informacyjnych
W dniach manifestacji organizowanych przez Prawo i Sprawiedliwość i Komitet Obrony Demokracji stacje informacyjne miały dużo wyższe udziały w rynku niż zwykle.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, średni udział TVN 24 w rynku w dniach 12 grudnia (marsz KOD), 13 grudnia (marsz PiS) i 19 grudnia (manifestacje KOD) wyniósł 4,15 proc. Dla porównania 13, 14, 20 grudnia ub.r. (czyli w tych samych dniach tygodnia w ub.r.) - kanał miał udział 2,85 proc.
TVP Info miał 4,02 proc. (2,79 proc. w tych dniach rok wcześniej), a Polsat News - 1,19 proc. (0,94 proc. rok wcześniej).
Wyniki z dni manifestacji i marszów są również wyższe od średnich udziałów w listopadzie br., które wyniosły: TVN 24 - 2,48 proc., TVP Info - 1,81 proc., Polsat News - 0,96 proc.
(JM, 23.12.2015)