Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Grudzień 22, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sukces „Telefonu 110” z polskimi aktorami

Wyemitowany 20 grudnia br. odcinek serialu kryminalnego „Telefon 110: Na granicy” z udziałem polskich aktorów – Danuty Stenki, Roberta Gonery, Klaudiusza Kaufmanna i Barbary Wysockiej – w TVP1 obejrzało ponad 1,8 mln widzów (udziały wyniosły 13,8 proc.). Jedynka była w tym czasie liderem pasma. Natomiast w niemieckiej stacji Das Erste serial przyciągnął 7,5 mln widzów (udziały 21 proc.).

– To była bezprecedensowa współpraca redakcji filmowej TVP1 i twórców z telewizji RBB w Berlinie. Dzięki temu udało się stworzyć najbardziej polski z niemieckich kryminałów w historii. Cieszymy się, że w obydwu krajach zainteresował on tak wielu widzów – mówi Andrzej Godlewski, wicedyrektor TVP1.

„Telefon 110” to kultowy niemiecki serial kryminalny, produkowany od 1971 r. Parę policyjnych komisarzy śledczych grają: Maria Simon i Lucas Gregorowicz. Odcinek serialu kryminalnego „Telefon 110: Na granicy” został wyprodukowany przez stację RBB latem 2015 r. w okolicach Frankfurtu (nad Odrą), Słubic i Świecka z udziałem takich aktorów, jak Danuta Stenka, Robert Gonera, Klaudiusz Kaufmann i Barbara Wysocka.

Po raz pierwszy „Telefon 110” otworzył się na sąsiedni kraj – Polskę, po raz pierwszy też niemiecka telewizja regionalna Rundfunk Berlin-Brandenburg przy produkcji „Telefonu 110” współpracowała z Telewizją Polską. Z ramienia TVP projekty koordynowały: Magdalena Chajewska i Beata Pacak z Redakcji Repertuaru Filmowego TVP1.

Ważną rolę, jako doradcy redakcji filmowej RBB odegrali m.in. koordynatorzy niemiecko-polskiego komisariatu policji w Świecku koło Słubic, który posłużył, jako realny wzór dla rozgrywającej się historii i gdzie były również kręcone zdjęcia plenerowe.

Niemiecka stacja Das Erste pokazała serial 20 grudnia br. o godz. 20:15, a w Polsce TVP1 wyemitowała go tego samego wieczoru o godz. 21:25.

 

Centrum Informacji TVP

(22.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.