Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed TVN i Polsatem

Dane z okresu 07.12.2015 - 13.12.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,36%
2 TVN 10,78%
3 Polsat 10,53%
4 TVP2 8,46%
5 TVN24 4,11%
6 TVP INFO 4,06%
7 TV4 3,53%
8 TVN7 2,91%
9 TV PULS 2,88%
10 Puls 2 1,55%
11 TTV - Twoja Telewizja 1,52%
12 TV6 1,38%
13 TVP Seriale 1,30%
14 Polsat2 1,26%
15 TVP Regionalna 1,18%
16 Polsat News 1,13%
17 TVP Rozrywka 1,07%
18 Stopklatka 0,84%
19 TVP ABC 0,77%
20 TVN Style 0,77%
  Inne 26,61%














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-12-08 20:44:32 6 573 18,40%
2 TELEEXPRESS TVP1 2015-12-13 17:17:30 5 444 15,24%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-12-09 20:44:51 5 143 14,39%
4 WIADOMOŚCI TVP1 2015-12-13 19:30:07 4 446 12,44%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-12-10 20:30:03 4 133 11,57%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-12-09 20:08:32 3 892 10,89%
7 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-12-08 21:40:59 3 837 10,74%
8 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 2015-12-10 21:25:19 3 804 10,65%
9 FAKTY TVN 2015-12-07 19:00:06 3 785 10,59%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-12-13 20:04:18 3 597 10,07%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(21.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.