Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 18, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 20 agencji starało się o zlecenie PKO Banku Polskiego, ale żadna go nie zdobyła

PKO Banki Polski, który od września br. prowadził przetarg na przygotowanie i realizację działań w mediach społecznościowych, zakończył to postępowanie bez wyłonienia zwycięzcy.

Przetarg banku dotyczył działań wspierających sprzedaż i tzw. social care w mediach społecznościowych. Brało w nim udział ponad 20 agencji, a finał przetargu planowany był na koniec br. Magdalena Lejman, kierownik zespołu departamentu komunikacji korporacyjnej PKO BP, nie podaje, dlaczego nie rozstrzygnięto przetargu. - Nie planujemy rozpisywania tego przetargu na nowo - dodała Lejman.

(AMS, 18.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.