Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nośniki digital signage IMS w centrach handlowych we Wrocławiu i Bydgoszczy

IMS, firma marketingu sensorycznego, która jest także dostawcą nośników reklamowych digital signage, kończy ich instalację w trzech kolejnych galeriach handlowych.

Mall TV to nazwa sieci nośników digital signage należących do IMS, które rozlokowane są w galeriach handlowych. Najczęściej pełnią dwie funkcje: informacyjną i reklamową. Kolejne 50-calowe ekrany ledowe firma zamontowała w galeriach: Arkady Wrocławskie (16 monitorów), Sky Tower Wrocław (25 monitorów) i Zielone Arkady w Bydgoszczy (20 monitorów 49-calowych).
Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w całej Polsce. Firma podaje, że miesięczny zasięg generowany przez te nośniki to ponad 31 mln kontaktów konsumenta z reklamą.

(DR, 17.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.