Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Prandota-Prandecki założył agencję Bitme Concept

Kamil Prandota-Prandecki i Tomasz Uszyński (fot. materiały prasowe)

Kamil Prandota-Prandecki, ostatnio związany z Lowe Warsaw, założył agencję Bitme Concept, która specjalizuje się w usługach doradczych i działaniach komunikacyjnych dla producentów jedzenia i napojów.

Agencja obok kompleksowej strategii i kreacji w obszarach ATL, BTL, B2B i digital zajmuje się działaniami uzupełniającymi tę komunikację, np. opracowywaniem przepisów kulinarnych, książek i magazynów kulinarnych, a także audytów i analiz różnych obszarów rynków gastronomicznego i kulinarnego.
Kamil Prandota-Prandecki ostatnio związany był z agencją Lowe Warsaw. Wcześniej pracował w agencjach reklamowych: JWT (obecnie Lemon Sky J. Walter Thompson), McCann Worldgroup, Change. Realizował projekty m.in. dla marek Unilever, Grupy Żywiec, Kompanii Piwowarskiej, Van Pur, Pernod Ricard.
Z kolei za dział kreacji odpowiada Tomasz Uszyński, który pracował wcześniej w McCann World Group i Saatchi & Saatchi, m.in. dla: Nestlé, Storck, Maspex, Wedel, Kraft. Za działania digital agencji odpowiada Sebastian Nejfeld, w przeszłości związany m.in. z agencją OS3 i Netizens.
Firma zatrudnia dziewięciu stałych pracowników i zależnie od projektu różną liczbę współpracowników. Agencja ma już na koncie m.in. stworzenie lokalu specjalizującego się w slow cookingu (Meat Love). Pracowała także m.in. dla firm Cydr Green Mill, Książęce i Kozel.

(DR, 16.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.